Monday, August 4, 2014

bukan mustahil


Siapa kata nak move on tu mudah. 
Memang tak mudah, tapi kau kena cuba juga.
Buatlah apa-apa supaya kau berjaya move on.

"eleh, sembang macam kau senang je nak move on"
"cakap serupa kau pernah lalu proses nak move on tu sendiri"

Aku pernah juga merasa sakitnya nak move on.
Aku pernah, jadi aku tahu juga rasa serupa apa kau kena lalu.
Cumanya beza aku dengan kau, mungkin sakit kau lebih lagi dan sakit aku kurang sedikit. 
Atau sebaliknya.
Tapi percayalah, aku tahu.

Orang putih kata "experience is the best teacher" kan?
Memang betul. 

"The sooner you realize that it's never gonna go back to the way it was, the sooner you can move on" -via tumblr
Tak, aku bukan cakap pasal nak move bila lepas clash dengan pakwe atau makwe sahaja.
Move on tu pasal semua benda.


No comments: